. söndag .


Igår låg jag bara och slappade heeela dagen var så otoligt trött. Inatt har jag sovit oki, så idag nya tag. Barnen fick precis åka med min syster och Mattias iväg till min pappa, dom skulle ut med deras båt en sväng. Så kul för dom, som jag sagt innan alla saker dom för hitta på som inte jag kan göra just nu med dom är toppen. Det gör så mkt att dom får komma iväg på lite grejer. Jag och Martin ska roa oss med att göra vår "en gång i veckans, storstädning" här hemma. Går hundra ggr snabbare när det bara är vi 2 här hemma oxå.

På morgonen har jag tagit ett bad var så skönt! Filat fötter, och rakat ben, osv. Sen har Filippa lekt doktor på mig med sin nya doktorväska från Fisher Price som hon fick i julklapp. Hon har lyssnat på mitt hjärta och plåstrat om mig med både plåster och bandage. *hehe* Sen ville hon lyssna på bebisen. Så jag tog fram min Angelsound, så honb fick höra bebisens hjärtslag. Har inte haft framme den på säkert 5 månader. Tycker det räcker att lyssna när man går till barnmorskan så länge man vet att bebisen rör på sig så behövs det inte. Men Filippa tycker det eh mysigt och längtar så nu efter sin lilla syster!



Idag går jag in i vecka 34 av graviditeten. Och imorgon är det äntligen dax att åka in till Stockholm för tillväxt ultraljud. Ska även kolla könet igen. 10.40 ska vi vara där jag och Martin. Ska bli så mysigt att se bebis! Hoppas allt eh bra med den.




Bilen gick inte igenom besiktningen igår, det var småfel som lätt kan åtgärdas, nån lampa som skulle bytas, nytt bilbälte på ett ställe, bromsklossar och ett däck som inte var godkännt. Blää... Vi funderar på att sälja den obesiktad till ett lite billigare pris än vad vi hade tänkt oss från början. Bara massa extra jobb för oss som vi inte tjänar ett skit på. Det kan nästa ägare göra lätt som en plätt. Men lite besviken blev man allt.

Ne nu ska vi sätta fart här medans man orkar !!



 

Postat av: Jossan

Halloj, hur gick det på Ultra Ljudet?? nyfiken När vi va där så sa de att det va nästan omöjligt att se könet så sent i graviditeten.

 2009-05-25     20:38:40     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss