. Kristi himmelsfärd .


Igår kom Katja och hämtade Filippa strax efter 14. Ett tag efter kom Martin hem och vi väntade på att Mattias kom hem efter jobbet. Han var super gullig och skjutsade oss så vi kunde storhandla. Blev på Willys. Man får mkt för pengarna där faktiskt.. Hade såna förvärkar igår kväll ändå in på natten, jag la mig med värme kudde på magen och somnade och vanade och behövde kisssa efter några timmar och hade fortfarande ont.. Tycker även fast jag inte bar en enda grej så var bara grejen att åka och handla igår skiiit jobbig. Jag orkar lixom inte. Idag kännns det iaf bättre.. än så länge. Tänk om sista veckorna nu bara blir att jag måste ligga och vila och ta det lungt. Jag eh verkligen alldeles för rastlös för det...

Senare idag kommer Mattias mamma och min syster förbi. Mattias mamma skulle vara så gullig och ta med sig våra sommardäck som ligger ute hos mamsen när hon åker från Norrtälje så att vi kan besikta bilen på lördag! Tänkte bjuda dom på kladdkaka och vispgrädde när dom kommer.



Annars vet jag inte vad vi ska göra. Tänkte iaf gå ut en sväng med Martin och Hampus sen så han får leka av sig lite :) Sen har vi tagit fram ryggbiff ur frysen så idag blir det grilla!

Postat av: Linda

Att det kommer bli bättre känns så väldigt långt bort, Jag hatar att spy, Jag hatar att må illa... haha.. Att vara gravid är nog inget för mig.. :)



När ska du pluppa då? :D

 2009-05-21     20:47:31     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss