Godagens


Igår fixade jag bara här hemma. Tvättade massa tvätt och strykte och satte upp gardiner efter att dom fixat här i köket. Såhär ser det ut just nu inna golv och stolsdynor är bytta. Måste iväg och köpa en häftpistol här någon dag. 






Mot kvällningen följde jag med syrran och Matte när dom skulle stor handla. Jag handade oxå lite påfyllning til kyl och frys här hemma. Jag säger bara tur att dom har toaletter på ställen nu för tiden *hihi* Jag eh såå kissnödig säkert en gång i timmen och speciellt när man går sådär ligger bebisen och trycker på urin blåsan.

Som jag sover nu på nätterna, skit dåligt!! Blir väl cirka 4 timmar per natt. Hur jag än vrider och vänder mig gör det ont och det eh varmt och jag eh kissnödig osv osv, klag klag klag. *hehe*

Ska försöka ta mig upp till Telgebostäder idag och välja ut golven till hall och kök.



Magen idag ... Vecka 33+3 !!



------------------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------------------


Postat av: Mervi

ÅÅååh, så fint! Jag vill också ha ett stort och luftigt kök!

 2009-05-27     11:41:31
Postat av: em

Hej!!

Vad fint det är =)

 2009-05-28     11:56:53
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss