Fixa & dona


Det blev en trip till IKEA i förrgår. Jag och Hampus åkte dit med Sara & Matte. Filippa var hemma och mös med Martin som åkt på en jäklans ond nackspärr. Köpte en sån här som jag ska borra upp på väggen i köket där hemma. Som man kan skriva med whiteboard penna på.



Så jag ska komma ihåg kommande saker och möten som skall göras. Var ju nere på stan härom dagen och letade efter en filofax, men dom hade bara dom nya filofaxerna 2009/2010... så jag tyckte tavlan var en kanon bra grej att köpa, nu när graviditets förvirringen är på top! ;)



Igår åkte vi till syster på förmiddagen och jag hjälpte dom att få upp vägghyllor, duschstångar osv som skulle borras upp. Så nu börjar det se rätt så beboligt ut där nu redan. Det mesta är på plats :) Vid fem tiden skjutsade Mattias hem oss och vi svängde förbi Ica maxi på vägen hem. Blev lite frukost mat, och massa grönsaker och frukter. Blir massa smarrig frukt nu när jag äntligen vant av kroppen med mitt sockersug. Dom 2-3 jobbiga dagarna är förbi, och jag har klarat det galant trots att både Martin och barnen smaskat lördags godis i min närvaro. Finns bara lite vilja så funkar allt! Har gått upp 0,7 kg nu på 3 veckor. så allt som allt nu sen inskrivningen 5 ½ kg. Är ändå nöjd med det om man tänker mot föregående graviditeter. 16 & hela 20 kg *hehe* Idag är det bara 68 dagar kvar, alltså 9 veckor! :P

Moln, regn och rusk här idag.. Men lite skönt faktiskt. Behövs såna dagar emellanåt. Jag tänkte sätta fart med en storstädning. Damma, dammsuga, skura golv och badrum och lite så. Bästa att passa på när älsklingen är hemma och kan se efter små glinen under tiden. Går lite snabbare allting då...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss