. då var det helg .

Det är bättre med min mage idag. Säkerligen för att jag tog det mest lungt igår. Och har sovit rätt bra. Men det eh tomt utan älsklingen vid min högra sida. Samtidigt som det eh tomt så är det skönta tt man kan lägga all sin energi på bara Hampus nu några dagar. Är ju inte ofta man kan det. Igår kväll innan läggdax tog vi ett bad. Satt där i säkert 45 minuter, och lekte med alla badleksaker och busade och skvätta vatten. Hampe skrattade massor.







Sen blev det pyjamas dax och mys i soffan innan läggdax.



Lite senare på kvällen kom Katja förbi och agerade godis bud så gulligt. Var jätte sugen igår så det blev gott och blandat. Hon handlade även lite annat som jag behövde här hemma. Så skönt när folk är så gulliga och ställer upp nu när jag har ont. Ärligt talat så har jag svårt att ta mig just nu. Dumma rygg, bäcken, tynga sement ben, och sammandragningar... Just nu tar jag mig bara dit jag måste. Som barnmorskan, läkare, BVC, ut med barnen här i lekparken, osv.

Trist väder idag och jag vet faktiskt inte vad man ska hitta på om det nu inte blir att vi trots allt skulle åka till Norrtälje. Både syster och Mattias har mobilerna avstängda så dom ligger säkert och sover ännu. Hampus somnade igen nu vi vaknade halv 7 så han brukar sova en sväng efter runt 3 timmar när han har vaknat. Så jag ska väl passa på att ta en dusch och fixa håret och lite så under tiden.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss