. tisdag .

Dagen började vid 7 idag när barnen vaknade. Inte sovit nåt vidare alls inatt. Bara legat och vridit och vänt på mig för att hitta en någorlunda skön possition.  Så jag segade mig upp ur sängen tog med kudde och täcke till soffan, och myste lite med barnen framför tv:n innan det var dax för frukost.

Grått och trist väder. Idag har jag lite hemma fix att göra. Ska ta den där MEGA högen med tvätt som fortfarande ligger och väntar i fåtöljen. Rätt skönt ändå, just den sysslan är inte så slitig. Det e bara ta det lilla lugna i sin egen takt. Sen har jag satt på en maskin tvätt och även en maskin med disk. Fick elräkningen nu häromdagen. 540:- Tycker inte den var så farlig alls med tanke på att vi har datan igång hela dagarna. Och det blir minst en maskin tvätt och disk om dagen här hemma.

Imorgon är det äntligen löning.*weii* Har lust att ta med Martin på en bio eller något mys! Får se om tillfälle ges om vi tar oss iväg :) Hade vart så skönt att få en kväll bara han och jag innna det snart är bebis dax.

Målaren ringde för en stund sen. På måndag kommer han och fixar och då skulle allt vara bortplockat *hehe* Skönt snart eh köket total renoverat! Ska lägga upp bilder när allt eh klart! :)
Postat av: Kalle

Hej Bejbi!!!

Kul att du kikade förbi på våran blogg=)=)

Har du bytt tillbaka ditt namn?!?!?!?

PUSSSSSSS

 2009-05-19     10:44:04     http://systerobror.blogg.se/
Postat av: Jossan

Måste tipsa dig om en viloställning som jag fick tips om av min sjukgymnast.

Jag brukar ligga på sidan med en kudde under huvet, en mellan benen och en tunnare kudde under magen. Det ger mycke stöd både att ha en mellan benen, och den under magen hjälper verkligen mot ryggont.



Kramis

 2009-05-19     15:02:49     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss