. Ny dag, nya tag .


Då var det ny dag igen och idag, och just nu känns det som att jag är jag ännu tröttare, trots att jag sovit rätt bra inatt. Tror det blivit iaf 7 timmars sömn. Men alla dessa andra nätter kommer ju efter och just nu känner jag mig helt yrvaken, som man gör vissa ggr när man vaknar mitt i natten och känner sig helt vinglig och snurrig. Igår var det så pass att jag började få "syn villor" för att jag är så trött. När man ser nån står där i ögovrån och hoppar till, då ere illa. Egentligen vill och borde jag bara helst av allt dra täcket över huvudet och sooova!! Men idag måste jag, hur trött jag än är.. ta mig ut till områdetkontoret på Telge och välja ut golven. Har skjutit på det i 3 dagare nu, och i morgon kommer dom hit och börjar mäta golven.

Sen vid 12 kommer Katja. Ska låna mig lite flick bebis kläder till bebben. Har mest vitt kvar sen Filippa. Har ju köpt lite nytt nu men jag minns hur man får byta när dom eh små bebbar som bajsar och kräks om varannat ;) Tänkte bjuda henne på nån slags lunch vad det nu blir, och sen lite fika. Fixade kladdkaka igår som har fått stå över natten. Tycker alltid det är godast dagen efter..

Ska tydligen bli upp mot 30 grader i helgen och SOOL. *phuu* För somliga skönt och helt underbart! Jag själv får väl först lägga mig i ett bad fullt av is. Och sen sitta framför fläkten hela dagen *hehe*  Ne då skämt och sido så har jag lust att hitta på nåt litet med familjen om jag bara orkar och det inte känns alldeles föör varmt!

Nu ska jag försöka få i mig frukost så kanske jag piggnar till lite iaf.
Postat av: Jossan

Jag vet precis vad du menar!!! På söndag skulle det vara som varmast, typ 30°c, och då har Sebbe jympauppvisning i Hallsta och så va det tivoli där som jag lovat att han ska få gå en stund på. Men tänk att gå i den hettan, bland massa folk, nyförlöst med liten liten plutt, eller ännu värre med den här magen... Fy!!

 2009-05-28     15:01:03     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss