. uppdatering från tidigare inlägg .

Hej hoppsan!

Har piggat på mig nu lite efter frukosten! *weiii*

Snurrig som jag eh hade jag tagit fel på dag, så dom var nyss här och mätte mattorna och hade med sig golv proverna så jag kunde välja. Tog samma i hall o kök eftersom dom i stort sett går ihop med varann. Så det blir svarta golv här hemma. Kommer bli så läckert när det eh färdigt!! Nåt kul att se fram emot!

Så nu slapp jag ut och ränna idag. Jag hade verkligen ingen lust och ork i kroppen till det. Speciellt inte när man kikade ut och ser att regnet öser. Har precis badat barnen. Och nu tänkte jag ge på mig tvätt högen!

Sen ska jag duscha och sen kommer Katja!

Postat av: Jossan

Vi ska oxå ha svart golv i kök och hall. Eller det blir ju hela övervåningen i stort sett. Riktigt snyggt, men mycke mycke städa...

 2009-05-28     15:05:30     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mkt, Det värmer grymt!

Ha en toppen dag i solen..



Kram

 2009-05-29     10:07:23     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss