Hur gammal är tant... egentligen!?


Dagen blev lite annat än planerat, och fort har den gått oxå. runt 12 tiden kom Mattias och Sara och plockade upp mig ich Hampus för att åka till sjukhusets apotek och köpa nässpray. Sen åkte vi till Willys. Och jag handlade lite potatis och purjolök till soppan jag tänkte slänga ihop till mat imorgon. Sen blev det frukost grejer och frukter :) Älskar frukt, och speciellt bananer nu. Att bara äta som dom eh eller skiva i saker jag äter. Som yougurt, smoothie osv. *mmm*

Sen åkte vi hem och dom andra åkte hem till sig, dom skulle få besök av Mattias pappsing.  Jag gjorde lunch till mig och Hampus. Slängde ihop några köttfärsbiffar och fullkorns skruv makaroner och kokt broccoli till. Sen har jag bara vikit bort ett berg tvätt, tvättat lite mer och gjort en liten äppelpaj till mig och Hampe. Som vi fikade för ett tag sen. Så dagen har som sagt gått snabbt, vips så är klockan halv 7 och jag har precis fått en övertrött lilleman i säng. Syster ringde nyss och frågade om dom skulle komma och hämta mig och Hampus, för både Mattias pappa + sambo, och min pappa + sambo och lillebror var där på besök. Men jag kände att jag orkar inte idag. Hampus behövde i säng i tid och jag är allmänt seg, så det får bli en annan gång. Syrran skulle iaf komma förbi hit imorgon bitti och ringa lite samtal om jobb och lite annat bestämde vi.

Sen pratade jag med pappa en snabbis som undrade vad vi skulle göra på midsommar... om vi kanske hade lust att åka ut med deras båt till någon ö. Vi och mina andra syskon med familj. Dom köpte en fin båt förra sommaren. Så mysigt jag bara älskar havet och sjö livet. Campa, tälta, grilla, fiska osv. !! Barnen hade nog tyckt det var kul, så jag tackade väl mer eller mindre JA till det. Beroende hur det verkar med min mage då. 19 juni i år är det midsommar och då fyller pappsen år oxå. drygt 3 veckor kvar då till bebis är beräknad att komma.

Den 29 juni fyller jag år. Tänk om bebis har lust att kika ut på självaste födelsedagen hade ju vart rätt coolt *hehe* .. Satt just och funderade att ja jag fyller år men hur mycket ska jag fylla..!? Hjärnsläpp... Född 29 juni 1983.

25 eh jag väl och ska fylla 26... ELLER!?

Postat av: Anette/Toka

Haha som jag, om folk frågar är jag fortf. 21.

Helt sjukt va man fastnar i de där..

Haha.. :D

 2009-05-11     07:56:23     http://min.blogg.se/
Postat av: Sofija

Jag måste bara få fråga, visst var du och din sambo med i lyxfällan? Tycker jag känner igen dig där i från:)

 2009-05-11     12:32:29     http://metrobloggen.se/sofija
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss