. Soligt & varmt .

Imorse fick jag ligga kvar i sängen igen. Martin orka väl inte ha en sån trött och grinig sambo som igår när inget passade trots att han var super duktig och var ute med först Filippa i två timmar dom hade gått prommis och vart och lekt sen när vi hade ätit runt 2 tiden så tog han med sig Hampus ut och jag och Filippa la oss och sov 1 ½ timme. Så skönt var lite piggare och gladare efter det iaf.

När jag vaknade idag åt vi lite fruskoet sen tog vi en prommis till Ica Maxi. Känner mig bertydligt piggare idag. Men ont så inni... när vi väl var framme i både ryggslutet och bäckenet. Så underbart väder idag men nästan lite jobbigt varmt ändå, var perfekt värme när man kom till vissa "skuggiga partier" . Sen tog vi bussen hem. Här sitter 2 av mina älsklingar och gottar sig i solen.





Martin håller på att fixa lunch nu spagetti och köttfärssås och jag ska duka, äta. Sen blir det göra äppelpaj och så för sen får vi middags gäst om några timmar. Så jag tänkte bjuda på det till efter rätt..

Hey Hopp!
 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss