Road trip

Dagen igår blev trots allt en roadtrip. Jag höll på att duscha och fixa mig lite.







Sen ringde syster och sa att vi skulle åka, så det passade ju bra! Vi tog bilen till Norrtälje. Första anhalt blev att hälsa på Mia och bebis Mathilda på 6 veckor så liiiten och såå söt! Hon var ju stor när hon föddes. Men ändå så liten och pluttig irl.Ser jätte stor ut på bilden pga av foto vinkeln. Nu längtar man massor!



Andra anhalt blidde hemma hos mamsen. Blev fika på kladdkaka och visp grädde och bullar. Sen vart det ut i deras nybygdda sandlåda och leka med Hampe, gunga och spela fotboll. Och allt skulle helst göras på samma gång ;)







Näst sista anhalt blev hos Mattias mamsing, innan vi sen tog en kvällsmiddag på Donken då vi inte hade ätit riktig mat sen lunchtid. Sen begav vi oss hemåt. På vägen hem ringde en kvinna och ville komma och köpa en babysitter och ett baygym som jag lagt upp på blocket för någon vecka sen. Så det passade bra. Dom kom strax efter vi själva hade kommit hem vid 21 tiden. Sen var det bums i säng. Trött som bara den!



Idag har jag bara tagit det lungt sen vi vaknade, ätit lite frukost, satt på en maskin tvätt och lite sånt. Mattias lovade att skjutsa mig ner på stan nu under dagen så jag kan införskaffa mer nässpray till mitt nässprays missbruk! ;) Sen tänkte jag bjussa dom på lite äppelpaj... Ska ringa dom nu och kolla om dom vaknat till liv där borta!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss