Packat & klart


Vaknade strax innan halv 7 idag. Myste lite framför tv:n med barnen innan frukost. Sen åt vi klädde på oss, bäddade osv. Sen vid 11 tiden kilade vi ner för backen till bussen och åkte till Saltskog där syster och dom stod redo med sitt flyttlass. Vi var många som var där och hjälptes åt så allt var tömt på en timme. Jag bärde ingenting, men ställde mig och packade upp köket så dom slapp fixa med det sen. Alla möbler kom på plats. Så nu har dom väl mest vägg grejer badrum och kläder att packa upp. Sen tog vi 2 bilar och åt onyttig "flyttmat" = pizza och kebebtallrikar. Var mysigt att äta allihopa. Var pappa+ sambo och min lillebror, sen våran familj och syster Sara och Mattias. När vi hade blivit mätta och belåtana tog pappsen och skjutsade oss hem. Det var tacksamt! Då slapp jag pina mig upp för "helvetes backen" ;)

När vi kom hem så tog jag fram lite saker åt syster och dom tavlor, skoställ, lite vägghyllor osv som dom skulle få från oss. Sen åkte dom hem till sitt nya hem.. Kommer bli supermysigt där borta när dom fått allt på plats!

Nu har vi precis nattat barnen. Nu blir det film mys i sängen. Det är bästa stunden på dagen just nu för mig. Att bara slänga sig i sängen och mysa med Martin, och var eviga kväll bli kliad på ryggen... *tjihii*

Är så GLAD och LYCKLiG för min älskade sambo som gör allt för att jag ska må bra, och vara så nöjd som möjligt. Vad skulle jag göra utan dig!? Inte alltid lätt med en gravid kvinna i huset menar jag. ;)

Jag ÄLSKAR dig MARTiN!! <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss