. Jag är så galet trött .


Nej blev ingen prommis till Telge. Har sammadragningar som tusan idag, inte så skönt att ut och gå då, när hela magen drar ihop sig. 
Får/måste dit i morgon istället.. 

Någon som har två tandpetare över så jag kan hålla upp ögonen!? Jag är så trött så jag typ ser i kors. Jag önskar att man bara kunde fått sova middag nu om dagarna, och viiiila.. men det eh ju som det är med den saken. Jag har trots allt satt två barn till världen innan detta, och nu när jag har dom hemma så är det bara bita i det sura äpplet och hålla sig vaken iaf till klockan 19. Jag fullkomligt stupar i säng på kvällarna. Minns oftast inte ens att jag hållt på att somna...  nee ut som ett ljus bara när jag lägger mig ner. Sen tar det ca. 1 ½ timme, sen är det dax att börja kissa osv.. 




Har fixat här hemma, och vi åt lunch för någon timme sen. Idag blev det kokt torsk, potatis, citron/dillsås, gurka, morötter och kokt broccoli. *GOTT* Nu ligger Filippa och sover och jag ska slappa en stund på soffan med lilleman nån timme eller två. Får hålla mig från att INTE somna, iaf tills Martin kommer hem. Just nu är det en kamp mellan sömnen och mig!

Runt 4 tiden är det dax att börja med middagen. Blir gryta idag gjort på nötkött, lök, grön paprika, morötter och massa gott, tänkte ha ris till det. Är mest sugen på massa nyttig mat just nu. Och frukter och grönsaker, så det eh ju bra. Blir visst nån godisbit ibland men jag är rätt stolt över mig själv! 7 kg upp och jag har snart gått 34 veckor.

Idag är Jossan beräknad och om 2 dagar är min syster beräknad med sin lill kille. Får hoppas deras bebbar vill kika ut snart. Lagom less man är dagarna runt omkring, när man vet att bebisen kan komma när som. Vet bara hur jag känner själv. Skulle kunna föda nu när som helst om jag själv fick välja. Men för bebisens skull kan det gärna vänta 3-4 veckor iaf.

Nee nu soffan.. vinglar snart av data stolen! ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss