Fredag

Har haft ont i magen nu sen tidigt i morse runt 4 tiden. Riktigt moolande värk som kommer och går. Har tagit panodil ´för en stund sen. Får hoppas det hjälper. Det ska iNTE komma någon bebis nu!! Höll kanske på för mkt igår. Kan vara det. Så idag blir det bara att ta det lungt och ligga och vila.

Om några timmar vid 1 tiden kommer Martins kusin och hämtar Martin och Filippa, sen bär det av till Skåne för dom. Kommer sakna mina älsklingar! Men på tisdag är dom tillbaka här igen. På lördag ska dom som bor där nere, det vill säga Martins släkt/familj ha 3 års kalas för Filippa. Martin pappa med familj skulle komma hem till Martins mamma. Sen kommer hans mormor och morfar osv. Filippa tycker det eh kul. Nu har hon ju fått ha 3 kalas. Med presenter, tårta och blåsa ljus som är höjdpunkten av allt *tjihii* 

Får se vad jag och Hampe ska hitta på i helgen. Får se om det blir Norrtälje eller inte. Mattias skulle tydligen hem till nån och mecka bil. Det är jag inte så sugen att följa med på faktiskt.

Nu ska jag vila ett tag..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss