. aj aj och aj igen .

Klockan 10 var vi hos BVC jag och Hampus. Han fick sin 18 månaders vaccination. Sen vägdes ( 11870 g) och mättes (82,5 cm ) han. Pratade lite om hans överaktiva sätt. Vi ska ha koll på det så ska vi prata om det nästa gång igen. Sen åkte jag upp till syster och hämtade Filippa. Åt lite lunch där innan vi tog bussen hem.

Usch jag känner mig mer elle´r mindre invalid just nu. Har så ont av bebisen så jag håller på att smälla aaaav! Den ligger så långt ner redan och trycker på och gör såå ont vilken position jag än befinner mig i, ståendes, sittandes eller liggandes. Och jag kan snart inte fungera som person.. Jag ringe till min barnmorska idag och pratade med henne. Och när jag kommer till henne nästa gång 5 juni, så ska vi prata om en ev. igångsättning. Hon skulle boka in en läkartid för bedömning.

Magen idag vecka 32+1..



Nu har dom precis vart och hämtat skåpsluckorna i köket. Och jag ska fixa lite med att vika bort tvätt och så.

Tjingeling!
Postat av: katja

wow vilken mage:) ska bli kul att se lilla prinssesan när hon kikar ut.ler

massa kramar

 2009-05-18     15:49:43
Postat av: Anonym

ser ut som att magen sjunkit en del??



 2009-05-18     17:16:47
Postat av: Alexandra!

oj oj det låter jobbigt!:( Hoppas det inte är alltför besvärligt. Men du igångsättning, när blir det isf?? :) Kram!

 2009-05-18     17:52:09     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo den här sjunkit lite sista dagarna.

 2009-05-18     19:22:01     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss