Värmebölja *hehe*

Nu börjas det. 2 nätter i rad har jag fått klä av mig allting och ha endast ett lakan över mig när jag sover. Jag eh på tok för varm. Låg inatt och kunde inte somna om igen på 2 timmar för det var så varmt. Minns med Filippa då var jag oxå sådär tokvarm runt samma månad. Så det var bara lakan som gällde då oxå. Så det har blivit sådär med sömn inatt.

Barnen vaknade 7.20. Då var det upp och kika på Spöket Laban en stund och myspysa i soffan. Sen frukost dax. Martin vaknade. Då passade jag på att sätta på en maskin tvätt och bäddade rent i våran säng.

Jag känner mig så lycklig och glad just nu, trots plågorna i bäcken och rygg. Jag och Martin har det hur bra som helst. Och allt har ordnat sig till det bästa för oss med allting. Alla skulder avbetalda. Ny och fin lägenhet, som vi fått jättemysig. Kommit igång med sjukpenningen som jag ska utan problem. Och iomed att jag mår bra har jag börjat "fota" igen som jag älskar och lyssna på musik. Jag tappar bort allt det där när det eh mkt runt omkring. Ibland har det kännt som man är en radiostyrd robot. Men nu när vi hjälps åt mkt bättre med allting så mår jag genast mkt bättre och känner mig inte sådär alldeles sönder stressad. I`m Happy! Jag tror den största delen av allt är att vi fått ordning på ekonomin. Den som säger att man inte blir lycklig av pengar, jaa...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Martin håller på att förbereda för lunchen. Blir rester sen igår. Så det blir som en slags pyttipanna. Med stekt potatis, korv, kött, lök, och paprika. *smarri smarr*

Postat av: Malin

Har läst i genom de senaste inläggen, vad härligt att höra att ni mår bra!:-) Vart har ni flyttat och i vilket tv-program ska ni vara med i?! Lyxfällan?

 2009-03-13     11:58:23     http://stunderilivet.blogspot.com
Postat av: Carro

Vi bor kvar här i Södertälje fast i ett annat område. Lyxfällan ska vi vara med i. Det sänds nu i början av april :)

 2009-03-13     13:55:00     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss