Fix & Trix

Jahapp uppe med tuppen har fått 9 timmars sömn inatt. Minus två rundor upp för att Filippa hade växtvärk i benen. Hon har det rätt ofta på sista tiden. Men annars har jag sovit som enstock. Var skönt att sova i sin egen säng igen *hehe* När man jobbar sitter man bara och vilar i en Klippan soffa.

Ska vänta tills klockan blir 8 och gå iväg och handla mat till Sara och barnen som dom kan ha under dagen. Plus någonting till mig som jag kan ha därborta när jag målar. Vi var iväg jag och Mattias igår när dom kom hit och köpte färg, och målar grejer. Det blir Nougat färgat i vardagsrummet. Och en slags ljus grå i barnens rum. Funderar på om man ska ta och måla om hallen oxå medans man ändå håller på så är allt klart sen det får nog oxå bli Nougat där såfall tror jag. Sen får vi överlåta köks fixningen med luckor, golv och tapet till Telge bostader, som tyvärr blir om ett halvår.... Hoppas på att det kommer bli fint när all väl eh klart!

Föresten blir flytten av på fredag i stället för lördag, dom ringde oss om det igår, så det blir 2 heldagar där borta för mig för att det ska hinnas klart! Kommer nog vara trött sen, men det ere värt.

Ne nu ska jag klä på mig. Föresten jag har hittat min mobil igen så jag har mitt nummer kvar.

Byyyye!
Postat av: Mervi

Mäh! Ett halvår!! Telgebostäder i ett nötskal. Eller.. Hyresvärdar i Södertälje i ett nötskal..! Lundbergs är fasen inte bättre... :S

 2009-03-03     07:35:55
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss