IKEA

Igår var vi iväg hela gänget till Kungens Kurva. Filippa var hos Katja några timmar under tiden och lekte med sin "bästis" Chanell. Jätte gulligt av vi kunde få henne hos dom under tiden! Köpte en flaska vin som tack för hjälpen. Det hade tydligen gått superbra, så det var ju skönt. Vi gick och kikade lite på IKEA. Och sen tog vi en sväng till Heron City. Handlade bara på IKEA för 99:- *duktig vha, hihi* Sen på Heron blev det bara dammsugarpåsar och en glassfika på Donken. Var skönt att bara komma iväg ut och kika lite även om bäckenet gjorde sig påmint.

För se nu hur länge vi håller oss friska efter att ha vart på IKEA. Brukar alltid bli sjuk ett par dagar efter att jag har varit där. Det slår aldrig fel! På hemvägen åkte vi förbi ÖB och köpte lite allrengöring och sådär. Det var fullkomligt snökaos IGEN. Just när det börjar bli vår, äntligen... så kommer det klart ett bakslag. Våååren, kom igen nu! ;)

Sen åkte vi och hämtade Filippa. Syskon vagnen var det bara att glömma att få hem igår som det snöade. Så den för vi nog ta här i helgen någon dag. Hade så ont i magen hela kvällen igår kväll fick ligga med rispåse på magen. Men idag känns det bättre tackolov.
 

Idag är Sara, Mattias & Martin iväg och jobbar lite hos Mattias pappas sambo. Behöver alla extra pengar man kan få i dessa dagar! Dom ringde igår och frågade om dom kunde komma och hjälpa till, så dom for iväg vid 7 tiden i morse.

Förresten! Inatt vid kl 02 vaknade jag av storbråket här ute. Var undommar som var på fyllan runt 15-20 pers. Var ett jäkla liv! *grrr* Stod och kikade i fönstret lagom irriterad. Lät nästan som dom stod i hallen som dom skrek. Hade jag haft nummer till störnings jouren hade jag ringt! Tillslut avlägsnade dom sig iaf och jag kunde somna om igen efter en stund.. Jag älskar mitt lugna, stabila och trygga liv. Fyy när man var yngre vad man kunde hålla på! När vi betalt av på lånet om 3 år ska vi ögona böj från den här stan!

Nu ska jag fixa lite med bilder på datan.



Här är mina små älsklingar.
Alldeles nyfödda och heeelt underbara!






Är så spänd på hur den nya ska se ut! Kommer detta oxå bli en rödtott eller kanske barnet för en gång skull för mer drag från mig *hehe*
Postat av: Mervi

Söta små Godingar!

 2009-03-28     14:17:58     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss