Lite av varje

Igår förmiddag var jag, Martin & Mattias iväg en sväng på barnbasar. Fyndade massa super fina kläder för en billig peng till barnen. Funderar på om jag ska sälja iväg massa saker nästa gång som nog skulle vara den 26 april. Ett bord kostar 300:- så det tjänar man in rätt snabbt. Efter vi var där så åkte vi och handlade  handlade på Ica Maxi innan, Sara och Mattias skulle bege sig hemåt för den här gången. På eftermiddagen kom Katja med familj förbi på en fika, fullt ös medvetslös med alla barn! 





Idag var det upp med tuppen. Sjukgymnast besök klockan 9.00 & läkarbesök hos barnmorskan klockan 9.40. Hade ställt mobben på kvart över 6, men hade helt glömt bort att man nu har ställt om till sommartid. Lyckligtvis vaknade jag  kvart i 6 enligt min mobil och gick ut gäspandes i köket och sneglade till på köks klockan. Kvart i 7. Juste sommartid!! *hehe* Hann iaf iväg i lagom tid som jag hade tänkt mig. 

Hos sjukgymnasten gick det bra, fick TENS. Man säter "plattor" där man har ont. Sen sätter man på det i önskad käsnlighets grad. Det vibrerar och känns som någon slags massage. Kändes skönt faktiskt. Får se om det kommer hjälpa. Ska dit på torsdag igen klockan 9 för yttligare en behandling. Sen kilade jag iväg till läkaren och blev sjukskriven månaden ut. Sprang direkt till försäkringskassan brevlåda med sjukintyget och sen satte jag mig på bussen hem.

Fint väder idag!! Nu har dom jhu lovat vår och jag hoppas verkligen att det blir så! Jag  längtar!

Barnen somnade nu precis "sova middag time" och Martin sprang precis iväg till dagis för att fylla i ett intyg om att barnen vart sjuka och att han "vabbat". Sen skulle han iväg på besiktning i våran nya lägenhet. Får hoppas dom blir nöjda med flyttstädningen. Vi har inte kollat efter att städfirman var där i fredags. Och att vi slipper bli debeterade för någonting där borta. Brukar kunna kosta rätt mkt.

Ska strax fixa lite lunch. Idag blir det grillad kyckling på menyn, bulgur, en sallad och turkisk yougurt med vitlök i. Till middag ska jag göra en wok och ris röra med ungstekt lax. Mmmm...

Ha en bra dag!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss