Skärpning med födo intag!

Igår blev det schlager tittande som sagt! Till min besvikelse så vann den sämsta låten i stort sett som var med i tävlingen. Visst udda, men bra det vet jag inte. Jag röstade på låt nr 7 med Sarah Dawn Finder.



Tycker den låten, även om den är lungn så är den så mäktig och pampig. Jag satt och gapade när folkets röster kom. Alla bra bort.. Ehhmm... Sen ja... ni som såg, det blev som det blev. Så i mitt tycke FEL LÅT VANN!



Idag vaknade jag rätt tidigt. Martin gick upp med barnen som hade vaknat tjugo över 6. Det var min tur att sova för jag låtit honom sova 2 mornar i rad. Men för det kan jag som vanligt inte sova särskilt länge. Ätit frukost och fixat dagens bestyr. Nu ska jag fixa barret och spackla på mig lite smink. Sen ska jag och familjen ta vagnen bort till förmansvägen och hälsa på Katja och hennes familj äte lite lunch, var visst våfflor, sylt och grädde på matsedeln.

Gott absolut. Men sen ska jag försöka börja äta bättre! Jag har kommit in i nån svacka här vid flytten, när vi bodde i lådor sista veckorna så har det blivit alldeles för mkt snask och enbart skitmat. Imorgon ska jag börja med havregryns gröt, mjölk och bär till frukost och äta det hedan efter. Sen ska det mkt kyckling och fisk rätter. Vill verkligen inte gå upp för mkt i vikt denna graviditeten. Har gått upp 4 kg allt som allt denna graviditeten. Ställde mig på vågen nyss. I början när jag mådde sååå illa och kräktes en del så gick jag  jag ner 2 ½ kg. Dom har jag gått upp igen, plus ett och ett halvt kilo till.  Idag går jag in i vecka 24. Har ju gått upp betydligt mer dom andra 2 graviditeterna. 16 med Filippa och 20 kg med Hampus. Pga av mkt slarv ätande och godis. Nej nu ska jag bli duktig igen... SKÄRPNiNG Caroline!! Som jag fick kämpa med vikten sista gången nu med Hampus. Jag tänkte att dom kilona jag gick upp med Filippa gick ju bort på 2 ½ vecka efter förlossningen. Så jag tänkte att det går bort snabbt med Hampe med. Men icke! Jag fick kämpa arslet av mig *hehe*

Ne nu spackel dax.
Barnens sover en stund nu innan vi ska gå.
Då kan man göra iordning sig i lugn och ro. 

Ha en bra dag! :P
 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss