Halv trasig Carro upphittad.

Igår blev det påhälsning hos Katja och dom. Tog bussen ner på stan för att köpa nässpray till min stackars näsa som är helt nässprys beroende pga av för mkt andvändande och graviditets täppa. Sen tog vi bussen upp till dom. Fikade lite och åt en och annan våffla. Sen lekte barnen och busade. Efter ett pat timmar Filippa fick 2 snytingar av Katjas 1 ½ åriga son son, sen var det kört, gråt och lessna miner. Så det var bara att bege sig hemåt. Vi gick hem. Gick förbi våran förra lägenhet och hämtade lite mat där borta som vi har kvar i frysen. Eftersom vi bara har frysfack här och vi har lägenheten månaden ut så har vi hämtat lite då och då nu när vi behöver. Flyttstädningen kommer göras den 27 mars av flyttfirma.

Sen gick vi hem. Fyyy säger jag bara! Mitt bäcken, mage och min stackars rygg. Har såå ont så fort jag går en lite längre sträcka. Det känns för jävligt! Undra hur det det ska kännas framåt slutet, det vågar jag knappt tänka på. Ska iaf ringa sjukgymnasten idag och hoppas ppå att få en tid så snabbt som möjligt!

Tog lite bilder igår med min kamera. Den har gått sönder när den legat i sköt väskan. Och just nu har jag verkligen inte råd att köpa någon ny heller :( Kan inte somma med den eller så. Den lever sitt eget liv. Den funkar lite när den vill nu. Fyy min enda sak som jag tycker är kul... Hoppas på att kuna köpa en ny relativt snart iaf.


Hampe & Jag

 

Jag och älsklingen



Filippa



Hampe

Postat av: Jossan

Bassning!!! Inga långa promenader när det gör ont i bäckenet. Det blir bara värre!! Min läkare rekomenderade att man ska gå så lite som möjligt, men det är ju så jäkla svårt att bara sitta stilla hela tiden. Dessutom så gör det ju inte ont när man börjar gå...

Men ta hand om dig och ta det lugnt!!! Kramis

 2009-03-16     12:23:11     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss