Rubrik

Igår bakade jag och Filippa, både frallor och äppelsocker kaka.
Bilder säger mer än ord.



















Idag finns det inga planer än så länge. Jag har sovit jättedåligt inatt... Efter att jag var hos läkaren igår, och han bad mig om jag kunde gå på hälarna så brakade mitt bäcken ihop totalt! Idag har jag såå ont. Värsta dagen på hela graviditeten. J**la läkare om man får säåga så!  Nästa gång jag ska dit gör jag inte den där övningen. Man ska jhu inte bli sämre av att gå till läkaren... *hmm och suck*

För övrigt mår jag bra!! Är så glad att vi klarat oss från alla sjukdommar. *peppar peppar* Så mkt som vi vart sjuka nu när barnen gått på dagis, och så fort dom inte varit där nu på ca 1 ½ månad. Så har vi faktiskt hållt oss friska. Lite snoriga, och någon dags lös i magen för Hampe, men det är inget mot det vi haft.

Igår fick äntligen Mia & Per sin efter längtade dotter. Vet inte vad hon ska heta ännu, men så söt tjej på 4220 gram och 50,5 cm lång. Och hennes barnmorska som sagt att hon inte trodde det skulle bli nån särskilt stor bebis. Jag fnissade lite för mig själv. Och tänkte. Aj aj aj. STORT GRATTiS till er :) NU längtar man ännu mer.!! :P

102 dagar kvar till beräknad BF!

Postat av: Em

Ta hand om dig! Bra att du har nära & kära som ställer upp =) Vi har nog samma läkare på mvc. Jag var där i måndags kl 10.20 ska ditt den 27april igen heheh

 2009-03-31     11:38:27
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss