Pussgurkor

Blev ingen Regina med familj idag pga av snö kaoset. Så det blir att vi får ses på hennes mammas begravning den 18:e istället.

Idag har jag inte hunnit med så mkt. Fixat lite här hemma bara som vanligt fixat med lite tvätt och så. Vart nere i källaren och hämtat upp våran vagn som jag lagt ut på Blocket. En 2008 Emmaljunga Scooter, svart med tillhörande fotsack. Känns som det eh lika bra att göra sig av med en av 2 Scootrar, nu när vi ska införskaffa syskonvagn. Så den finns här om någon är intresserad. http://www.blocket.se/vi/20631827.htm

Vi har precis slängt i oss lunch. Tänkte diska och sen ta tag i dom sista 8 lådorna som står här. Har ringt Telge så vi ska hyra ett till förråd, för vårat är fyllt med saker. Så då kan vi få bort det som jag har sorterat. Mkt fix med att flytta nu blir det inte fören om tidigast 3 år igen strax innan Filippa ska börja skolan. Då är planen bort från Södertälje. Till nån lite mindre ort runt omkring. Längtar tills dess.

Idag kommer Katja och hennes familj efter att dom vart och kikat på en lägenhet här i samma område och lämnar våran nya syskonvagn som vi ska köpa av dom, så blir det lite fika. Kul för barnen. Var så länge sen dom sågs nu!



Tagit lite bilder på magen idag. Vecka 22+3.
Och mina 2 pussgurkor.

Enjoy!









Postat av: Alexandra

Haha, du med!!! Jättefin tjockismage!:)

 2009-03-12     18:58:01     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss