Happy day!

Idag har jag haft min älskade och bästa vän Regina på besök. Har inte träffat henne sen Hampe var 3 månader så det var så skönt! Hon har blivit sååå smal och fin. Motivation AB !! ;) Dom kom hit runt 12 tiden. Vi steg upp klockan 06.15 här hemma idag jag och barnen. Vid 7 tiden vart det frukost och sen stoppade jag barnen i badkaret. Sen tog jag en sväng med dammsugaren och skurmoppen i lägenheten. Och hängde upp en maskin tvätt. Martin vaknade strax efter 9. Då tog jag oxå en dusch och fixade iordning mig lite. Sen tog Martin cykeln till Ica för att handla lite till dagens mat som jag bjöd på. Blev bacon lindade kyckling filèer. Med Cream Bonjor ost i, ris och lime och chili sås. Och jag satte fart med att baka kladdkaka att bjuda på eftersom jag vet att hon älskar det.

Var så kul att ses. !! Som jag längtat!
Och deras son är ju bara för söt, lilla Cazper!
Hoppas vi kan ses snart igen!!



Imorgon är det ju begravning för hennes kära mamma. Jag ska dit om min rygg tillåter. Inatt har jag fått upp 2 ggr för att äta panodil för min jäkla rygg. Har så himla oont! Hoppas sjukgymnasten ringer snart så jag kan få komma dit och få några slags övningar som kanske för nångon slags rätsida på det onda. Just nu ere förjää***gt! Klag tanten på G. Nerå annars trivs jag med livet i stort! Men detta med rygg och bäcken kunde man väl sluppit. Men sen ere ju så man får ju nåt helt otroligt utav det så det eh klart värt all smärta! Våran dotter ska nog få namnet Joanna. Men vi får se när hon kommer kanske inte alls ser ut som en sådan. ;)
Postat av: Em

Fint flicknamn =)



Kram Em

 2009-03-17     19:13:36
Postat av: Mervi

Jösses, det ser ut som att Martin inte gör så himla mycket än att sover och du städar! Att man jobbar är ingen ursäkt för att ligga och sova medan den andra bara städar och städar.. En annan sover max fyra timmar per natt såhär på eftermiddagsveckorna! Jag hoppas att Martin inte säger att du bara klagar och gnäller, för att du har ont och han borde förstå att han borde dra ett lite större lass nu när du är gravid.. Sen ska ju du vara hemma med TRE barn medan han jobbar, liksom..



Ta det lugnt kvinna!

 2009-03-18     07:14:17
Postat av: Carro

Nej nej han hjälper faktiskt till mkt nu när jag mår såhär tackolov. Så jag klagar inte. Mer jag som eh dum och envis och vill och måste ha saker gjort som jag egentligen inte borde och kan. Jag ska försöka ta det lilla lugna så gott det går, men det eh jhu lättare sagt än gjort.

 2009-03-18     08:57:33     http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha jag vet vad du menar med det. Det är helt omöjligt att inte göra någonting, även om ryggen skulle må mycket bättre av det.

Jag fick citodon utskrivet av min läkare för att ta de nätterna som är värst. Fråga om det! De blev lite griniga på apoteket när jag hämtade ut dem, men läkaren sa att det absolut inte va någon fara.

Man måste kunna sova för att vara en bra och pigg mamma till sina barn!!

Fint namn btw, vi har inte bestämt oss för någe namn än. Får nog se vad det blir först =)

Kramis

 2009-03-18     10:09:05     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: regina

d va såååå kul att träffa er igen!!!supertrevlig dag!!!!tack så mycke!!!!!!puss o kram love you!!

 2009-03-24     13:42:21
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss