Idag

Idag har det vart en "fläng dag". Började morgonen med att gå upp halv 8. Åt frukost. Sen var det dax att klä på sig och kila iväg till läkaren hos MVC för att förlänga min sjukskrivning eftersom jag har så sjukligt ont i ryggen och bäckenet. Blir bara värre och värre. Fick sjukskrivning månaden ut och remiss till sjukgymnasten. Behöver få all hjälp jag kan få för att hålla det någorlunda i schakt. Sen sprang jag in till Ica för att handla lite frukost saker. Tog bussen hem. Och vi åt lite lunch. Sen sov barnen en stund, sen tog vi en prommis hela familjen med nya syskon vagnen som jag köpte av Katja och dom igår när dom var här.

Blev till Coop för att handla. Har ju inte gjort någon riktig handling sen vi flyttade hit så det behövde fyllas på i skåpen. Blev 4 kassar. Och prommis hem igen pga av att vi missade bussen med en minut. Hade verkligen behövt ta bussen då jag haltade mig hem med mitt onda bäcken. Till en början går det alltid skit bra. Men efter ca en kvarts prommis ere kört och jag får ont som tusan! Man märker verkligen skillnad ju fler barn man fått och jag säger bara, det här är absolut sista. Gravid i all ära. Men vissa stunder önskar man bara att målet hade närmat sig lite lite snabbare, när man har som ondast, och värre lär det bli.

När vi kom hem käkade vi middag. Sen blev det badkaret för barnen. Jag passade på att hänga maskinen tvätt jag hade satt på innan vi gick. Sen var det pyjamas dax och hopp i säng. Jag och Martin ska se en film innan vi hoppar i säng vi med.

PÅ tal om film förresten!! Im totaly fucking in LOOOVE!
Såg Twilihgt härom kvällen. Och jag kunde bara inte sluta titta.
Garanterat en av mina nya favorit filmer!!
Men det eh väl bara för att jag är en obotlig romatiker... 






Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.



Natti Natt!
Postat av: Minett

visst var twilight bra men faaan va ful han är som spelar edward :S

 2009-03-14     16:32:26     http://minett.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss