Today is the day !!

Idag går flytt lassset!  *weii*
Nu eh jag TRÖTT kan jag lova har vart så mkt  nu med nattjobb, packning, målning och bo i lådor så nu ska det bli så himla skönt! Slut helt fysiskt och psykiskt...

Igår var jag, syster & Matte iväg till iKEA.
Det blev en ny barn säng till Hampe, en vit kritter + bäddmadrass, varsitt bäddset till barnen, tavelspikar, 3  lampor, och ett nytt vardagsrums bord som passar jättefint till våran nyinhandlade tv möbel från blocket. Allt detta för 1900:- Ska lägga upp en bild när allt eh klart där borta!

Föresten en kul grej! Min syster och hennes kille flyttar hit den 1 maj till Saltskog. Dom skriver kontrakt på sin lägenhet idag. En superfiiin 2:a på 67 kwm. Total renoverad och tip top!

Tänkte passa på med en dusch innan det eh dags.



Hej hej!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss