Vill ha vår nu!

Har inte hänt så mkt här i helgen mer än lite tv/sällskapsspelande. Jag har haft så ont, så vissa dagar känns det bara...  blää!! Ibland som att man är fängelse i sitt eget hem. Är ju bara att man är här på hemmaplan nu om man inte absolut måste iväg som till barnmorskan eller sjukgymnast osv. Annars sitter man bara här. Martin får nu tillbaka sitt körkort inom en månad. Ska bli sååå otroligt skönt! Åkte med syster och dom till Maxi i förrgår. Bara genom dom 10 minuterna man var där så fick jag skit ont i bäckenet. Idag har jag tackolov tid till sjukgymnasten, får se vad hon säger och gör. Ska vara där klockan 11.

En helt underbar grej! Från och med igår kväll så slipper jag slå och slava och diska i köket något mer. Vi åkte och införskaffade en diskmaskin på blocket. 1500:- provade igår och den diskar huur bra som helst!! Jag och framför allt min stackars rygg är supernöjd. Det blir mer än oftast att det eh jag som får stå där med disk. Efter frukost, efter lunch, och efter middag. Så detta eh bästa saken vi införskaffat på mkt mkt länge!!

LOOVE iT! Tack Therese för skjuts hjälpen!





Inatt har det klart kommit massa snö igen! Mindre skojsigt. Jag vill ju ha vååår! Lite sol, värme, knoppar som slår ut och fåglar som kvittrar! Åhh så roligt om en månad nu flyttar syster och hennes sambo hit till Södertälje och om 2 månader flyttar Katja och hennes familj hit till området där vi bor. Katjas dotter eh ju Filippas bästis säger dom så det eh jhu kanon kul för barnen, nu kan dom ses ofta igen som förut när vi bodde i samma kvarter.

Här är tjejerna för ca 1 ½ år sen. Gud vad det hänt mkt sen dess!!

 



Lagt upp lite nya bilder på lägenheten på min bilddagbok för övrigt. Heter glittra där ifall det är någon som vill lägga till mig. Ha en bra dag!
Postat av: Malin Gustafson

Skulle man kunna få lösen till bilddagboken?! :-)

 2009-03-23     08:33:51     http://stunderilivet.blogspot.com
Postat av: Emma med pojkarna..

Men du har ju lösenord så man kommer ju inte min på Bilddagboken :(



 2009-03-23     10:51:47     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Carro

famnilsson är lösen till min bilddagbok. :)

 2009-03-28     07:55:43     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss