.. trist dag i dag ..

Det har inte hänt så mkt här i stugan igår & idag. Halva gårdagen tillbringade jag i lägenhetens garderober, med att borra hål, sätta i skenor och tillslut trådbackar så vi äntligen kunde få in våra kläder.  



Idag har jag mest bara gjort det vardagliga. Färgade utväxt i morse. Sen har jag bara dammsugat, bäddat, diskat och plockat som vanligt. Hade velat ut men det regn/snöar (nån blandning av det) här. Så det blir till att vara inne. Satt och laddade ner lite teman, bakrundsbilder, och ringsignaler på nya mobben från en kanon bra sida på nätet där allt eh gratis, och det finns huuur mkt som helst. www.zedge.net. Enjoy!

Om nån timme kommer det ett par och köper våran Svarta Emmaljunga Scooter, skönt har man bara en sittvagn och en syskonvagn. Det räcker gott och väl! Har ju hyrt ett extra förråd för att kunna få plats med vagnarna utan att behöva släpa upp dom i lägenheten så skönt. Vill inte ha dom i det "vanliga" vagnrummet.

Nee blää idag är en tråkig dag. Händer inte mkt... Jag hade planer på att baka lite bröd här hemma och kanske lite bullar. Men sen kom jag på att vi har ju bara ett frysfack i frysen... så dåligt tycker jag. Vi märkte inte att det bara var ett fryskfack när vi var och kikade. Och nu måste vi köpa en egen frys om vi vill ha mer än det där frysfacket. Så det känns inte så lönt med nåt bakande innan vi köpt en tyvärr.

Ikväll är det iaf Schlager final. Tänkte slita med gubben ner i soffan och kika på det. Har bara sett hälften av avsnitten typ i år. Tycker ändå det eh finalen som brukar vara det bästa.

här är en bild på en av mina små älsklingar. Han är inte liten längre! Pratar MASSOR med ord. Det bara bubblar ur honom hela tiden. Och fram tills han nu blev ett och ett halvt har det vart en liten ängel mer eller mindre. Alltid glad och hur lätt och snäll som helst.  Välkommen nån slags trots ålder, med rena djävulskap, testing, vilja och humör och massor med buus! *hihi* Han kallas numera "Vesslan" här hemma.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss