Renovering pågår!

Fick ju nycklarna till nya lägenheten igår. Så idag när jag kom hem från jobbet blev det frukost. Sen kidnappade jag med mig Martins bror och barnen för att gå bort och kika. Till min besvikelse var den rätt sliten såg inte alls ut som då när vi var och tittade och det var möblerat.

Så hemska fläckar på tapeter och golv. Så jag tänkte passa på nu innan vi flyttar på lördag, att få det målat där borta! Mattias och Sara kommer hit och hjälper till med barnen så jag kan lägga all min tid på det där där borta så vi hinner. Först och främst ska barnens rum och vardags rummet målas om. Får se om det blir hallen oxå. För köket ska dom (telge bostader) fixa och dom hade skulle säkerligen gjort det andra oxå med det kommer inte ske förens om ca ett halvår. Jag vill ha nytt och fräscht iaf i dom 2 rummen jag sa. Det sov rummet vi ska ha var kanon fint så det slipper vi fixa och köket det får vi låta vara tills det eh dags att telge ska total renovera där. Får nytt golv + tapeter, nya luckor så det blir nog kanonfint... när det väl eh klart!
Postat av: Therese

usch vad tråkigt det blir när det blir så

 2009-03-02     13:55:53     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur stort e det? =)

 2009-03-02     21:32:43
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss