Nattjobb & ny mobiiiil

Sista jobbnatten avklarad. Har gått bra innat med. Jag ska ringa chefen idag och hojta om mer natt jobb. Passar mig perfekt! Klockan 8 kommer det en och byter av mig. Martins bror eh hemma med barnen. Martin skulle jobba dubbla pass idag så vi kommer inte ses förens ikväll. Vi ska väl sprnga bort en sväng till nya lägeheten och kika sen när jag sovit en stund. Fick nycklarna igår. Hoppas på att vi kommer att kunna flytta tidigare än lördag som eh planerat, men vi får se.

Igår var Therese helt underbar och körde mig och Martin till Net On Net i Slagsta för att köpa varsin ny mobil. Tusen tack för hjälpen!! Min tappade jag häromdagen, med alla nummer. Så skicka gärna era nummer igen!!! Väntar på ett nytt simkort från Comviq sen kan jag börja andvända mobbe igen. Denna gången blev det en Samsung SGH-U600, så trött på Sony Ericsson som jag haft senaste åren som bara går sönder :( Blev en lila. Martin tog en likadan fast koppar färgad.



Nej nu ska jag fylla i lite papper här innan det eh dax för hemgång!

Hej hopp!
Postat av: Therese

Den lilla mobilen var faktiskt jättefin =) Kanske får spara ihop pengar till en sådan jag med =)

 2009-03-02     09:24:30     http://thessia.blogg.se/
Postat av: sara

Har den mobilen också:P fast i svart

 2009-03-03     08:28:08     http://nuffan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss