Mys Fredag

Blev inget bad idag. Jag var så trött och sov till klockan 8. Sen åt vi frukost, efter det badade jag små glinen.


 
Sen slet med oss syster Mattias för att storhandla på Willys. Blev 6 pappkassar och mat för 1800:- Man får mkt där borta för pengarna! Har skrivit upp en matlista så man har lite mat inplanerat. Annars har det oftast en förmåga att gå alldeles för mkt pengar på mat varje månad. Martins mormor och morfar ringde och gav oss 1000 kronor i bidrag till den frysbox vi ska köpa från Rusta för 1300:- så det var super gulligt av dom! Ska försöka inhandla den i veckan som kommer nu.

Nu på kvällen har vi lite mys pys kväll här hemma! Ätit tacos. Köpt hem lite snask. Och ska spela PS2, blir Gitarr hero 4 och Buzz. Dom andra har köpt några öl. Men jag får nöja mig med mitt citron vatten och kanske nåt glas påskmust.  Det blir bra det med!!

Ha en bra kväll!

Och grattis Anettepå din födelsedag!!
Hoppas du haft en jätte mysig dag!! <3
Postat av: Jossan

Jag e i vecka 31 nu. Jo jag tycker oxå att den e rätt stor, men den hade inte växt tillräckligt enligt barnmorskan..

 2009-03-20     20:06:10     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Anette

TACK! =)

 2009-03-21     10:37:34     http://min.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss