Magsjuka

Fy vilken natt! Nån timmas sömn bara...Hampe har fått magsjuka, det fullkomligt rinner ur honom stackarn. Det lutar verkligen sån där fräään och sjuk mage! *iugh* Så nu är det vätske ersättning, marie kex, rostat bröd, vatten, och avslagen coca coola som gäller. Jag vet att kokt mat eh bra när man eh sådär men han är inte sugen. Jag känner mig med hängig och nyser. Fick skit ont i halsen igår kväll. Får se om vi ska bli sjuka nu. Martin är hemma och vabbar idag och hjälper mig med barnen. Jag ser i kors för jag eh så trött. Ska försöka ta mig en liten tupplur sen. Hoppas hoppas nu inte att vi smittat Regina och dom med den här skiten. Men vad skulle man veta att vi skulle bli dåliga....

På måndag har jag äntligen fått tid hos sjukgymnasten!
Och imorgon ska jag till min nya BM kl 13.

Nee soffan nästa!

Återkommer..
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss