God kväll!

Idag har barnens rum blitt klart äntligen. Bara 8 kartonger kvar nu att packa upp och lite som ska ner i förrådet. Sen är det klart här. Tvlor och så har kommit på plats och jag har borrat upp massa saker idag. Bebbans hörna i vårt sovrum eh med klart. Lampa och tavlor uppe där med. Så idag har jag varit flitig! Lägger upp lite bilder ska ta mer sen när allt väl eh färdigt!




Vårt sovrum







Kommit massa snö här idag... Allt detta!



Liten Filippa tagen på bar gärning *TJiHiii*



Hampe Bus






Imorgon kommer min älskade och bästa vän Regina och hennes Patrik och deras Casper och hälsar på! Har inte träffat henne sen Hampr var nyfödd. Som jag har saknat och längtat. Så det ska bli så kul <3

Nu ska jag ta ett bad.. Ska bli så skönt!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss