Full rulle, kanelbulle!

Har inte haft tid att blogg så mkt sen vi flyttade. Haft fullt upp med lägenhet och upppackning. Idag har det hunnits med rätt mkt. Skulle ju ha köpt en baby travel syskonvagn av en tjej. Men vi får tyvärr inte in den i bilen så vi ska köpa en annan syskonvagn av en kompis som vi vet går in. Och eftersom det eh nån som "tuttat" eld på Willys i Weda så var det 50% i alla butiker som låg intill, inkluderat Babyland! Så vi köpte en liggdel till vagenen för halva priset 500:- och ett regnskydd lika så 200:-. Fatta för dom som gjort dom största klippen på nya vagnar som egentligen kostat 7000:- !! Min kompis var där bara n¨gra timmar efter att rean startade i fredags morse. När hon kom var alla vagnar slutsålda. Folk har säkert kommit lång väg för att handla där!

Så nu har vi allt fixat tills bebban ska komma! Behöver nu bara införskaffa ett skötbord  sen så... Har sååå ont i bäckenet och ryggen nu efter allt flytt fix. Så jag har sjukskrivit mig veckan ut och ska till läkaren via min nya barnmorska på måndag om en vecka. Har nämligen bytt barnmorska nu eftersom jag flyttat och det blir en himla omväg att ta sig dit jag gick innan. Även vart och fyllt i papper idag för hela familjen för byte av vårdcentral och husläkare. Och imorgon ska jag ringa till BVC så har man allt på ett och samma ställe nere på stan.

När vi kom hem borrade vi upp lite hyllor och jag satte fart med att få upp tavlor i vardagsrummet. Sen kom pappa och hans sambo, och min lillebror för att spana in nya lägenheten och hjälpa oss att koppla in våran tvättmaskin, verkligen välbehövligt! Har blivit så mkt tvätt dessa dagar under flytten och massa lakan och så sen syster och dom var här. Så imorgon blir det tvätt non stop här hemma. Sen fikade vi lite med mackor och te och snackade lite allmän skit innan dom åkte hem.

Nu ere natti natti!!
Det är en ny dag i morgon.
Postat av: linda

Jag är belägen att hålla med dig, Hade jag inte dagligen behövt se hur min sambo lider hade jag mer än väl klarat av det, Även om det inte "rör" mig har man ju iallafall fortfarande ett hjärta..



 2009-03-10     17:47:21     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss