Bitter f***a

Det gick bra hos sjukgymnasten idag. Men oj vad det gjorde ont att bara ta sig dit! Ska tillbaka om en vecka och få TENS. Och så ska jag köpa ett stöd bälte till bäckenet då.

Tänkte ställa till med ett bullbak här i brist av saker att hitta på när man inte kan knappt gå utanför dörren. Martin min älskling är och handlar saker åt mig. Usch jag är nog ingen rolig flickvän och sambo just nu. Tycker inget eh särskilt kul då man känner som en fånge i sitt egna hem. Finns verkkligen inget att göra förutom att leka med barnen, städa och plocka. Vissa dagar blir jag bara sååå less! Man kommer lixom ingenstans. Kunde lika gärna haft fotbojja på mig, hade inte märkt någon skillnad. Och snön ute som kommer nu gör jhu inte att man blir gladare. Som sagt jag vill ha vår med allt som hör till!

Så nu har jag vart bitter fitta färdigt *hehe* Nu kom Martin = Bullbak!

Hey Hopp!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss