Bada idag kanske?

Igår blev det lite spelande för dom andra, men dom fastna med Gitarr Hero så jag gick och la mig runt 21.30 och kikade på lyxfällan på datan och sen såg jag ett avsnitt av diagnos okänd. Sen somnade jag som ett barn.

Gick upp i morse med barnen vid 7 tiden. Då blev det havregryns gröt med låg kalori äppelmos till frukost för oss. Äntligen fick jag hem mina älskade havregryn vid handlingen igår.. Nyttig, god och billig frukost! Sen satte jag på en maskin tvätt och diskade lite. Idag känns det som hela ryggen ska gå av. Funderar på att ta det där badet med syrran idag. medans Martin & Matte tar med sig barnen och åker till Net on Net och köper en ny orginal dosa till våran TV så man kan ställa in kanalerna ordentligt här på TV:n. Som det eh nu finns inte 3:an. osv. Och om 2 veckor (2/4) är det ju vårt avsnitt på lyxfällan som kommer, det vill man jhu se. Usch vad pinsamt att se sig själv på tv bye the way. Men det bjuder jag på. Vi har iaf fått kanon ordning på allt :)

Idag blir det våfflor på menyn åt gänget till lunch. Och själv tänkte jag göra en fullkornspasta sallad, med tonfisk och keso till. Till middag blir det lasange. Var länge sen nu! Inte så nyttigt kanske, men ohh så gott! :)



 

Får se hur dagen blir om det blir bad eller så. 
Postat av: Jossan

Tycker du ska lägga dig och vila istället om ryggen ör ont. Iofs kan det ju hjälpa att röra på sig om det är ryggen och inte bäckenet som gör ont, då kan det ju hjälpa med bad.

Jag har ingen koll på hur måtten va, men det låg precis vid det undre strecket på skalan. Förra gången låg det precis på mittenstrecket.

 2009-03-21     09:50:29     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey babe! Hittade ni nå piffigt på Maxi?

Pöss

 2009-03-21     19:35:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss