. Vecka 34+5 .

Det gick bra hos barnmorskan. Ska dit ca en gång i veckan tills det är dax. Och den 23/6 när jag kommer till henne har vi bestämt att det ska bokas tid för bedömning på förlossningen om igångsättning. Då kommer jag vara i vecka 37 + 2.

Dagens resultat

Blodtryck: 120/77

P-glukos: 4,5

HB: 127

Urin.. Protein/Glukos: 0/0

Fosterljud: 147

Vikt: + 8 kg sen inskrivningen.

SF mått: 34 cm

Fostrets huvud: Rörligt.










Eftersom barnen är hos syster tills mot kvällningen när hennes sambo kommer hem så ska jag göra lite lunch till mig nu och sen slänga mig på soffan och se en av filmerna vi hyrde igår. Tror det blir : I taket lyser stjärnorna.
Postat av: Anonym

varför ska du bli igångsatt för??

 2009-06-05     16:24:44
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss