. Välkommen soolen .

Vaknade klockan 5 idag men vääärldens värkar. Fy f*n säger jag bara. Martin skulle till jobbet så han var uppe. Men han stannade hemma ett tag för att se om det skulle bli värre. Jag åt lite sen tog alvedon och värme kudde och gick och la mig igen. Filippa kom in och väckte mig vid 8. Nu ere bara som mens värk igen. Såhär höll det på med Hampe oxå innan det satte fart... Så drygt!

Idag är det så fint väder här! Men verkar som det ska bli värre till midsommar. Får hoppas det vill bli lite sommar värme snart! Känns nästan som det eh höst och börjar närma sig vintern, mer än att det ska bli sommar snart. Ska snart ge barnen frukost. Sen vet jag inte vad vi ska göra har verkligen ingen ork alls nu. Stackars barn. Men vad ska man göra... ?Martin kan ju inte vara ledig från jobbet heller.

Återkommer senare.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss