. Vagnfix .

Vaknade vid halv 8 idag. Hade så svårt att somna igår fast jag var hur trött som helst. Haft förvärkar hela natten i princip. Även nu men det eh bara som mens värk. Hoppas det ska sätta fart inom inte allt för lång tid så man slipper gå med detta i 26 dagar till. Nu på morgonen har jag fixat vagnen vi ska sälja, stoppade den i maskinen igår. Sen har jag tagit hjullager fett vid däcken och silicon spray i fjädring osv. Den är kanonfin men man kan inte samla på sig massa vagnar. Har satt ut den på blocket med tillhörande allround åkpåse för 800:-

www.blocket.se/vi/22199187.htm





Vi ska strax äta frukost nu. Sen ska jag stoppa mig och ungarna i ett bad och kolla om det magonda går över. Martin kommer vid 15 tiden. Och vid 16.15 ska jag vara hos barnmorskan. Så ser våran dag ut än så länge iaf. Tänkte lägga ut bild på köket nu när det äntligen är klart efter mkt om och men...





Postat av: Alexandra Möller

Vad fint ni fått det i köket! Hur blev det med förvärkarna sen, fortf lika mkt? Spännande...så nära nu! :) Kram

 2009-06-15     14:13:48     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: em

Hej!!

Vad fint ler

 2009-06-15     20:03:02
Postat av: Anonym

Åhh vad fint ni har det i köket =)

 2009-06-16     12:47:19     http://metrobloggen.se/Vickizh
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss