. Bilen såld .


YES!
Våran bil blev såld igår. Så himla skönt! Inte för att vi kommer känna av dom pengarna ett dugg eftersom dom ska sättas in på ett konto för att spara ihop till skatte skulden. Men skönt iaf. Nu kan vi säga upp försäkring och parkeringsplats, så det blir över 500:- i månaden som vi istället ska ska lägga undan till skulden.

Känner mig hängig idag som att jag eh på väg att bli sjuk. Ont i halsen, förkylnings blåsor på tungan, och allmänt vissen. Skulle behöva ta mig ner på stan till apoteket och köpa lite nässpray. Skulle även behöva ha en ny amnings bh. Har bara en BH som jag kan andvända nu. Får se om jag orkar... Martin jobbar och regnet öser ner just nu. Kanske blir bättre under dagen. Isåfall får jag väl knapra 2 panodil och försöka bege mig iväg.

GRATTIS Jossan till eran dotter!! <3

Nu ska vi äta frukost här hemma.

Hej sålänge.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss