. Nu har det handlats .


Väckte Martin klockan 9. Han klädde på sig och vi for alla 3 iväg till Ica Maxi för att storhandla. Blev mat och grejer för ca 2300:- Martin hittade äntligen ett par sandaler/herr tofflor, som vi letat. Jag haffade åt mig ett par "Flip Floppar" och Hampe fick 2 linnen som passade jätte fint till skjortsen han fick igår. Sen tog Martin eh taxi hem med alla saker och jag och Hampus gick bort till Skopunkten för att se om det fanns några sandaler till honom, eftersom det inte fanns på Maxi. Nepp inga där. Var skit dåligt med skor, så vi kilade vidare till Coop där vi hittade ett par äntligen. Så nu har han lite ny sommar utstyrsel.. skönt när det är så varmt!!

Jag skickade med mamma pengar härom dagen så hon kunde hitta nåt par sandaler till Filippa oxå. Och det hade dom gjort. Filippa ringde och var så stolt igår för hon hade fått skor med rosa  och glitter *hehe*  Hittade även 2 klänningar till mig som jag ska spara nu till hon kommit lilla Isabelle i magen. Och en bebis mössa till henne blev det oxå. Sen tog vi bussen hem och slängde i oss lite lunch. Skönt att ha fullt med mat i skåpen igen! Men det blir ju så att vi får passa på när Martin kan med och handla för det kan/orkar varken jag eller min kropp med nu.

Har slängt i en maskin tvätt som snart ska hängas ut på ballkongen, ska slänga i en ny maskin tvätt och sen plocka ur diskmaskinen tänkte jag. Hampus sover middag. Han var så trött efter Maxi. Känns inte som han är riktigt 100 % kry.

Har precis kokat vatten och slängt i 3 msk basilika i en STOR te mugg. Man ska dricka sånt 4 ggr om dagen. Ska stå ca 20 minuter och dra sig innan man kan sila bort bladen och sen dricka. Sen fick jag ett tips av Therese, att kanel ska vara bra för att få igång sammandragningar, det satte fart för henne på det viset. Så jag tänkte slänga i lite sånt oxå och svepa i mig. Gör vad som helst nu för att det ska komma igång. *hehe* Drack ju sånt basilika te, som jag gjort idag precis innan Hampe kom. Började dagen innan och då satte det fart. Sen vet man ju inte om det hade satt fart iaf. Men som sagt man kan ju inte mer än misslyckas med att prova.. Jag eh såååless nu!

Har ont som bara den nu efter dagens Maxi trip. Mötte en gammal tant på bussen som skulle av vid samma busshålls plats som oss. Det är en jätte jobbig backe man ska ta sig upp för när man gått av bussen.



Vi skrattade båda 2 eftersom vi båda fick stanna och pusta ut
med jämna mellanrum fast vi både gick som sniglar upp för backen.
Det eh varken lätt att vara gammal eller gravid!


Postat av: Johanna

hoppas inte för mkt på basilikateet, funkade inte för mej:/ det var bara jävligt äckligt och fick i gång kräkreflexerna iallafall;)

 2009-06-24     22:17:40     http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackare, Men jag är endå en aning avensjuk på dig du har ju inte långt kvar.. Du kanske till o med ligger och föder medans jag skriver,

en annan ska ju gå lite mer än fem månader till :(

Ska vi byta?..

 2009-06-25     12:54:04     http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Haaalllllå vad är det som händer?? :) Är det IMORGON ni ska in till förlossningen??



Kram!

 2009-06-25     19:25:27     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, blire nån bebis i helgen?? :)

 2009-06-25     23:41:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss