. 29 Juni .


Och idag blir man då 26 år, och tydligen ett år närmre 50 som man brukar säga!



Igår var pappa + sambo + lillebror + flickvän här och fikade lite på kvällningen... Lite förskotts grattis och så. Blev glass och jordgubbar och min äppel sockerkaka.
Fick jättefina ljusluktor och lite pengar.
Jag älskar verkligen ljus och dess tillbehör så mysigt!

Usch på dagen innan dom kom hit var min bror iväg med sina kompisar och badade i Älvsjö. Hände något jätte hemskt så jag fick rysningar i hela kroppen när han berättade om det. Dom hade hittat en livlös  pojke på 2-3 år på botten och när dom fick upp honom hade han verkligen hjärtslag eller puls. Men tydligen hade dom väl "fått igång honom" innan dom åkte iväg med ambulans helikoptern. Fy säger jag bara. Pappa i fråga var helt för krossad. Min bror var i chock när han kom, tyckte det var skit jobbigt. Man tänker bara tääänk om det hade vart ens egna barn!! Personligen så tror jag inte det eh det bästa att vara på stora badplatser just nu där alla vill bada och lapa sol. Tror man har mindre koll när det eh folk överallt. Händer en olycka så lätt. Det räcker uppenbarligen att titta bort nån sekund så är det kört sen. Hoppas verkligen den lilla pojken klarade sig!

Barnen sover middag nu. Jag ska ta ett bad. Sen ska vi iväg och möta Martins mamsing. Sen blir det väl äta ute nånstans eftersom jag fyller år. Vet inte vad det ska bli bara,är verkligen inte sugen på något alls när det eh såhära varmt! För det är dfet verkligen, idag känns det som man fullkomligt ska flyta iväg!!

Blir inte så sent i säng idag eftersom att vi ska upp tidigt imorgon, och jag vill vara någorlunda utvilad. Ihhh jag en faktiskt nervös nu. Både inför igångsättningen. Och att äntligen äntligen får träffa våran dotter. Efter all värk och jobbiga sista månader så ska det äntligen vara över. Hur ska hon se ut. Kommer hon vara lika Filippa och Hampus = lik Martin.. eller kommer hon ha mer drag av mig.? Ja det är en stor dag i morgon.

Återkommer när vi eh hemma igen, och tills dess...
Ha en underbar vecka och/eller semester ni som har det!



Postat av: Therese

Grattis gumman på födelsedagen!

Hoppas att du får en bra dag



Kram!

 2009-06-29     11:48:25     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Grattis på dig gumman och lycka till nu! Allt kommer att gå bra =)



Kram

 2009-06-29     12:01:55     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Minett

Lycka till nu!!! Håller tummarna för er!! Ska bli spännande att se foton!! Kram

 2009-06-29     16:02:15     http://minett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättegrattis på födelsedagen kära du och hoppas lilla bellan tittar ut i morgon....vi håller tummarna här hemma!!Lycka till och ha en fortsatt bra dag i värmen....Jättekramar Malin, Tobbe, Tuva

 2009-06-29     18:33:35
Postat av: Jossan

Grattis, grattis på din födelsedag :-)



Och lycka till imorgon, ska tänka på dig!



Ha det gott, kram Jossan

 2009-06-29     19:10:30     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Hej!!

Grattis på födelsedagen & hoppa det går bra imorgon.

Kram Em

 2009-06-29     19:58:33
Postat av: Emma med Noah o Thias

Jag ville bara önska er en sista gång LYCKA till inför imorgon :) Hoppas allt går bra o snabbt och att hon är så perfekt hon kan vara :)



KRAMAR från oss

 2009-06-29     21:19:43     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Grattis på födelsedagen....och................LYCKA TILL IMORGON!!!!! :) MÅNGA KRAMAR!!

 2009-06-29     23:20:27     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss