. skönare temp. idag.

Igår tvättade jag en massa och hängde ut på tvättställningen på ballkongen. Lunchen blev kokt torksk med potatis/morots mos och en mumsig sallad till. Sen ställde jag mig och bakade kanel och vanlilj bullar. Lagom varmt det blev i köket med ugnen på 250 grader och solen som gassade utanför rutan. *hehe* På kvällen kom syrrans kille förbi och åt med oss, syrran jobbade ju fram till 21...

Sen strax efter 21 igår ringde en man som kommer idag och kikar på bilen *hoppas hoppas* att den blir såld nu. Den står bara och kostar oss en massa onödiga pengar. Plus att det blir mindre att spara ihop till Martins rest skatt på 13000, som ska vara inne i senast november

Idag är det regningt och jag njuter av att det inte eh sådär alldeles tokvarmt. *hehe* Men när bebis har kommit kan det gärna få bli varmt och skönt igen. Får se hur det blir nu i helgen om Martin ens ska iväg till mormor och lasera deras altan. Det ser ut på väder kartan som att det ska bli regn och kallt då.

Nu ska vi äta frukost. Magen kurrar och det eh nån som buffar och påminner mig i magen om att det eh mat dax!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss