. Sjukstuga .


Idag vaknade jag och var sjuk. Ont i halsen och kroppen kändes som spagetti. Kände igår hur jag började bli förkyld, nös och hade mig och fick snyta mig om varannat. Vid 12 idag slutade Martin jobbet för jag ringde honom och sa hur jag mådde. Så han handlade soppa, blåbärssoppa och lite polarbröd till mig. Sen har jag legat säng liggande hela dagen om knaprat alvedon var 4:e timme. Ska lägga mig i sängen igen med Laptopen och kika på lite webtv.

Får hoppas jag eh kry till midsommar iaf när vi ska hem till papsen och dom och fira. Han fyller ju dessutom 49 år min gamle far *hehe*
 På självaste midsommarafton...



 

Postat av: vevve med lias

49 var väl inte gammalt för å ha en sådan gammal dotter som dig ;)) hehe..



Krya på dig ! o hoppaspå du blir frisk..



o glad midsommar i förskott :))

 2009-06-18     13:23:52
Postat av: Mollie ♥

Åhhh!

Krya på dejj. Gud va jobbigt att bli sjuk såhär när det är sommar och allt!

 2009-06-18     13:59:06     http://eillom.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss