. God kväll .


Hej, hej, hallååå
!

Förlåt att jag legat på latsidan med bloggandet, ska försöka bli bättre men jag är så otroligt trött just nu både fysiskt och psykiskt. Det tar verkligen på en nu att vara höggravid. Börjar nästan bli deprimerad och känns som att det aldrig ska vara över... har sååå himla ont nu!

Idag har vart full rulle. Gick upp strax efter 7 i morse. Natten har vart full med massa förvärkar. Åt frukost, sen satte jag i färg i barret för att färga utväxten. Sen runt 11 tiden kom min mamsing förbi för att låna hem Filippa några dagar. Vart på g ett tag, men nu blev det äntligen av, Filippa har sett fram emot det. Elin ( syrran ) och hennes småttingar kom oxå med. Fixade lite lunch som vi åt innan dom begav sig hemåt. Blev stekt kött och biffar, färsk potatis, gräddfil, och gräslök och sallad.

Martin gick till jobbet och gick förbi min andra syster för att lämna Hampus. Han ska sova hos dom över natten för att jag och Martin ska till barnmorskan imorgon, och prata om tid för igångsättning och lite så. Så med andra ord är jag familje ledig nu ett par timmar till, barnen är borta. Och Martin jobbar.

Vi har även hunnit med en sväng till Elgiganten, jag syrran, Mattias och Hampus nu på kvällen. Var iväg och hämtade min förtidiga födelsedags present som jag fick av min älskade Martin. Blev en ny digital kamera. En rosa, Sony DSC-S980. Kompakt och användarvänlig kamera med 12,1 megapixel, 4x optisk zoom och 2,7" LCD-skärm. Passade på nu när dom har kampanj på Elgiganten.


Perfekt nu innan lillan ska komma att ha en full fungerande kamera. Vet inte annars vad jag skulle önska mig i present. Älskar verkligen att fota. Det eh ju ändå minnen för livet. Den jag hade var inget fel på alls, men har hänt något, så det gick inte att zooma med den. Får se.. har sagt att syster för köpa den förra till en billig peng.

Var så hungrig när vi var klara med kamera köpet ,så det blev mat på "Donken"... alldeles för mkt.! En Big Mac plus meny, ( för glasens skull ) en paj och en cheese burgare. Det ni.. det jag suttit och svullat i mig framför tv:n här hemma precis. *hehe*

Den 29 Juni fyller jag egentligen år. Hela 26 år och gammal kärring. Får se om jag fått den bästa presenten av allt tills dess!? Den lilla skatten i magen. Har haft förvärkar heeela dagen idag, tycker det börjar bli mer och mer för varje dag som går nu. 19 dagar kvar idag.. Jag/vi längtar så!!

Nu ska jag slänga mig i soffan och se en film.

Hey Hopp och godkväll!

Postat av: Malin Gustafson

Hur har du fått till din signatur?! Hoppas bebisen kommer snart så du slipper lida... Jag vet hur det är! Jag blev ju själv igångsatt med Lowe!

 2009-06-22     22:32:17     http://stunderilivet.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss