. Trött mössan på .

Händer inte så mkt här just nu. Är skit väder och idag har vi bara tagit det lungt efter natten som var i princip utan sömn. Ungarna höll på om varannat. Och Filippa skulle helt plötsligt runt 24 tiden, ligga hos mig på syrrans och deras redan för smala soffa för mig som eh gravid. Försökte på alla vis hitta nån bra liggställning, men icke. Vid halv 5 la jag in henne igen till syrran och dom där hon egentligen ska sova. Sen kunde jag somna nån timme innan det var dax att gå upp igen och kissa.

Tycker man gör inget annat än att gå på toaletten nu. Magen har ju sjunkit massa, kan vara det. Haft förvärkar nu dom sista 4 dagarna från och till, och lagom kul bäcken bottens uppluckring. Vissa stunder vill man typ bara avliva sig själv. kommer knappt upp om jag sitter eller har lagt mig utan man är gråtfärdig varje gång.  Men nu ere inte länge kvar, jag får tänka så. Får kämpa på så gott det går nu tills det eh dax. Snart, snart så kommer belöningen!!!

Martin började jobba idag vid 14.30 egentligen men tog komp. fram till 17 tiden så jag kunde få vila. Så snällt av honom. Syrran och dom har ju även fåglar, som just nu har fått flytta in i badrummet när vi är här..  jag eh tok allergisk mot dom. Fick ta en tavegyl i morse för halsen och ögonen kliade något så inni, och nös som en tok. Martin ställde sig och dammsugade av hela deras lägenhet. Och skurade golven för att få bort det värsta från dom. Så han har varit super gullig idag. Allt för att jag ska må så bra som möjligt. *ÄLSKAR DiG*

Nu ska jag kissa (som vanligt)  och sen lägga mig på madrassen , lär somna rätt snabbt ikväll..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss