. 1 Juni.


Nu kan man säga att sommaren faktiskt har kommit!

Gud vad varmt det har varit sista dagarna! Igår skulle vi ut med barnen, hade fixat picknick och allt. Då ringer en man som praktiskt taget säger att han är jätte intresserad av att köpa våran bil, och att han skulle åka från Sollentuna om en liten stund.  Då var klockan runt 13.30. Vi passar på att  fika lite, efterpaj eftersom det var mors dag. Sen börjar jag fixa iordning lite ute på ballkongen medans vi väntade på att han skulle dyka upp. Jag torkade av allt jäkla pollen som just nu finns till förbannelse. Dynor ,stolar, golv ... helt GULT!  Jag dammsög dynorna och även golvet, som jag sist av allt moppade av. Vi väntar och väntar. Nu har det gått några timmar. Klockan var väl närmre fem, och jag ber Martin ringda och kollade vart mannen i fråga hade blivit av. Då hade han fått rycka in på jobb. Mmm oki... MEN man kan väl iaf hör av sig då och säga att man fått förhinder, när han visste att vi satt och väntade på honom. Jaja.. hur som helst så vi hann inte med så mkt mer igår än att fika och fixa ballkongen och lite så tyvärr.

Idag har jag vart iväh hos läkaren. Blev sjukskriven nu tiden ut. *skönt* Ett besök mindre att ta sig till... För fyy sjutton vilket projekt det eh att bara ta sig just nu ner till bussen och från bussen när jag ska ner till barnmorskan och doktorn. *phuuu* Känns som man legat magsjuk i en vecka och spytt konstant och när man precis börjat få tillbaka lite lite krafter. Benen orkar inte med. Och det känns som att bebisen ska ploppa ut när som. Ligger och trycker som bara den ner i bäckenet. Men det eh bara bita ihop. På fredag ska/måste jag hur som helst ner till min barnmorska.


När jag kommer därifrån på fredag så åker Martin iväg till min kära mormor, och kommer väl hem lördag eftermiddag/kväll. Han ska hjälpa dom att måla/lasera deras altan. Så det blir bara jag och barnen hemma. Kanske hittar på nåt med syster och dom om hon inte jobbar. Hon börjar på sitt nya jobb idag. Så hon har intro idag och imorgon sen vet hon inte riktigt hur hon ska jobba. Jätte skönt att hon äntligen fått ett jobb hur som helst! :)

Min andra syster väntar jag bara på att hon ska ringa och säga att dom ska åka in och föda barn!! Hon var beräknad för 3 dagar sen men ingenting har hänt ännu. Hoppas det vill sätta fart för henne snart så dom får sin efterlängtade lilla kille!!

Nu ska jag ta fram något som vi ska äta till lunch har inte hunnit så långt ännu. Så får ni andra njuta av det underbara vädret medans det varar, ska tydligen bli sämre väder nu efter idag som det verkar på väderprognosen.




Postat av: Alexandra!

Är det Elin som ska få snart?! :D Åh vad spännande! Gumman stackare, jag lider med dig! Det börjar bli tungt nu! Men nu är det inte långt kvar för ngn av oss! :) Börjar du bli nervös? Kram!

 2009-06-01     20:04:51     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss