. Uppe med tuppen .


Godmorgon
!

Barnen sover borta, och även fast jag somnade runt klockan tolv igår kväll efter att jag kikat på en skitfilm Eden Lake... ändå går man upp/vaknar klockan halv 8. Men det eh väl en vana. Man vaknar av sig själv som en klocka. Vaknade igår efter någon timme när jag somnat och mådde jätte illa och magen typ krampade. Nån slags matförgiftning sen Mc Donalds. *skit mat* Så det blev toa besök en timme och en dusch innan jag kunde somna igen. Annars har jag sovit rätt bra inatt faktiskt. Bara vart upp en gång och kissat och druckit. Tror man slappnar av mer när man inte har barnen hemma. Då finns det inga måsten.

------------------------------------------------------------------------------------

Solen skiner redan här idag.



Tänkte snart hoppa i ett bad. Det blir mycktet badande nu för kroppens skull. Gör vad jag själv kan för att jag inte ska gå i spillror. Sen vid 11 är det dax att bege sig ner till bussen, och barnmorskan. Får se vad hon säger... undrar när jag har fått tid upp till förlossningen. Önskar snabbast möjligt nu, gärna redan idag! Och undrar om det har hänt något "där inne" i huvud taget, med livmodertappen och om jag öppnat mig något alls ännu.

Jaja hur som helst jag återkommer efter barnmorske besöket.



Postat av: Malin Gustafson

Ja, precis! Det blir så fint när man har en personlig signatur tycker jag! Hur har du gjort?



Ja, jag blev igångsatt med Lowe 4 dagar innan beräknat p.g.a. foglossning. Jag kunde verkligen inte gå i slutet, gjorde sååå ont! Dessutom kom jag knappt upp ur sängen eller soffan, det kändes som om hela underredet skulle rasa och det skar som knivar. Min korsrygg var helt slut och därmed jag också! Måste nog säga att de "konstgjorda" värkarna gör mer ont än naturliga... Eller de är annorlunda och mer intensiva på något sätt. Ändå hade jag på lägsta antalet ml (15ml) på det värkstimulerande droppet. Du kan läsa om den förlossningen på familjeliv, där har jag skrivit från bedömning på förlossningen till det han är ute! Hoppas det går bra hos barnmorskan idag! Kram

 2009-06-23     08:43:49     http://stunderilivet.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss