*suck*


Nee blää vad den här dagen började  tråkigt och dåligt.

Det är ren katastrof hemma hos oss... Nya golv i köket och hallen som påbörjades idag. Jag trodde det skulle bli klart nu under dagen. Men han sa att det skulle vara klart imorgon runt 16 tiden, shit tänkte jag... Men när mattläggaren slet upp dom golv vi redan hade, så hade han inget kul besked. Från att det skulle bli klart till i morgon så blir det nu inte klart förens på fredag. Dom behöver ta dit en annan firma som ska komma med nån maskin och få bort allt som satt under mattan (tjära och nåt annat gojsigt matrial, sen ska det spacklas och kanske lägga nytt cement där.. för att slutligen lägga golven.

Vi kan nu inte ens vara hemma på hela veckan innan det eh klart.  Vi inte ha tillgång till vårat kök eftersom både spis och kylskåp ska ut därifrån. Jag ringde vårt bostads bolag. Jag försökte förklara läget att vi har två små barn och att jag är högravid och ska ha om ca en månad. Lagom less man blir. Vi ska inte behöva lida för att det eh nån klåpare som lagt föregående golv. Fick iaf sova hos syrran nu under veckan dom håller på där tackolov. Annars vet jag inte vad vi hade gjort...

ARG packade jag ner massa mat i en stor pappkasse + kläder till oss alla till en vecka. Sen åkte vi hit till syster. Dom kunde för fan förberett oss på att ens behöva vara ifrån lägenheten från första början. Då kunde man planerat lite istället för att behöva panik packa för att komma där ifrån så fort som möjligt. Ne blää idag eh jag inte på nåt vidare humör..



Syrran, Jocke och bebis fick åka hem redan imorse eftersom allt hade gått kanon bra och alla mådde bra. Så dom eh redan hemma och Alice har fåt gosa med sin lillebror. Verkade gå bra allting. Vill inte ringa och störa för mkt :) Nu ska vi se på lite film sen ska jag banne mig springa upp till kisken och köpa snask och svulla i mig kanske jag blir lite gladare *hehe*
Postat av: Johanna

Nu är det inte länge kvar tills bebben kommer:)

 2009-06-10     12:55:43     http://johannalo.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss