. SD & Propp .


Idag har jag tagit det relativt lungt. Hängt en maskin tvätt och gjort lunch på sin höjd. SEn har jag mest slappat för jag har haft mkt sammandragningar. Fast inga som gjort särskilt ont tackolov. Var på toaleten för nån timme sen, då hade lite av slemproppen lossnat i små bitar, så man nu känner man att det eh ju faktiskt inte mer än några veckor kvar, sen har vi en ny liten familje medlem hos oss! Även om "proppen" gått några dagar innan med dom andra 2 barnen så tror och hoppas jag att vi får vänta ett tag till. 2-3 veckor iaf.

Hampus hade lite feber i förmiddags, och jag känner mig fortfarande lite vissen.
Ont i kroppen och halsen.

Snart kommer älsklingen hem från jobbet och jag ska sätta på potatisen till middagen. Idag blir det smarrig mat här hemma. Har en kyckling i ungnen nu och till det ska vi ha potatias, hemma gjord brunsås, och lingon, och grönsaker såklart *yammi*
Postat av: Johanna

Superfin blogg, och gillar det du skriver. :D



Hoppas du och familjen + magen har de fint.

 2009-06-10     23:27:06     http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss